Saturday 31 March 2012

Aktiviti yang akan berlangsung.....

Hari ni merupakan hari last exam bagi semua pelajar Diploma sesi Nov 2011-Mac 2012....hari ni juga hari last saya jaga Exam di bilik C108...3 hours...from 9 am till 12 pm..kebetulan jaga pelajar SUG,tapi part 3..saya x ajar diorg....hee..kebanyakan pelajar dah start balik 2,3 hari lepas..selamat bercuti lah kepada korang semua...jaga diri..hargai masa sebaiknya..sebaliknya, lecturer pulak sibuk marking paper students...mcm2x ragam n mood lecturer akan alami nanti..hee...so far..saya dah siap marking...walaupun dah siap, saya n lecturer lain sibuk dgn persiapan dgn program Toty D'New Lecturer..anjuran HEA...next week bersamaan 5-7 April 2012,di Hotel Seri Malaysia...seramai 25 lecturer muda akan terlibat..saya terlibat sebagai urusetia selagigus sebagai MC sesi petang, rabu nanti...this is first time i involve with big event like this..before pernah lah jadi MC hari geomatic 2010, di UiTM Shah Alam....mula2x memang nervous..tapi lama2x dah ok..sbb dah biasa....hee...Program ni akan di rasmikan Rektor UiTM...meanwhile, semua Timb. Rektor HEA, HEP, PJI/A terlibat dengan "talk session"...doakan saya n kawan2x saya dapat buat yg terbaik...ameen.....

No comments:

Post a Comment